tisdag, april 04, 2006

Landad

Nu har jag äntligen börjat lande lite här i stan, igår var jag nervös hela dan men idag (kanske för att jag inte lämnat lägenheten på hela dagen) känns det inte likadant. Idag har det åskat, blixtrat, regnar, haglat och snöat. Just nu skiner solen och det e en liten regnbåga som dansar på mitt fönsterbläck... Ingen i kollektivet verkar villja tala med någon annan. Det känns änsålänge som en bra start. Planen är att jag ikväll kl åtta skall gå på White Trashs personal möte och typ hi jacka mej ett jobb. Det e inte min plan.
Det kommer att bli ett dilemma nu på torsdag, som ni kan se nedan så spelar kode 9 på raumklang däremot skall alla de jag hänger med här gå på the Knife spelningen på Maria am Ostbanhof.
Frågan e hur packad jag kommer att vara, jätte full the Knife spelningen lite mindre full Kode9. Nån som vill sätta pengar? Kode9 e jätte bra, inget ont om familjen dreijer men det e inte riktigt min te kopp.

Just det ja, jag spenderade en timma med att lägga till länkar här vid sidan av, dom får du gärna trycka på.


http://www.whitetrashfastfood.com/

2 Comments:

Blogger Mattias said...

Vafan! Varför får inte jag nån länk?

22:43  
Anonymous Anonym said...

jag vill också länkas!!!

11:48  

Skicka en kommentar

<< Home