onsdag, juli 02, 2008

Semesteeeeeer


Shit

Det skall bli guld att aka pa semester, vet inte om jag har sagt det men imorgon akar jag till södra spanien till min polare sallys familjs villa:
Ahh, det skall bli fett med fin... jag skall lyssna pa Anoraak, Fresh Prince & Jazzy Jeff o kanske lite TTA, väldigt lite isafall. Fick ihop en skön liten electro mix härromdagen, det e dax för projje "Leo Diamond", nästa steg efter Yeah Fool, eller efter o efter det gar ju bra för det projektet maste man säga. Skall söka helg jobb pa NewEra flagship store som öppnar snart i berlin, inte för att jag direkt behöver det utanför att jag vill jobba där, nära min älskade 59fiftys.

Eventuellt kan jag fa ett deltids jobb här istället o da skulle det vara en helt grym kombination med NewEra resten av veckan.

Vi har roddat en del med Playdoe spelningen nu o det verkar som att allt kommer att lösa sig, dom lirar den 12/7 nu bara sa du vet. Det kommer att bli helt grymt! Mmm men först en veckas relax pa spanska landet. Glömde att säga det tror jag men dom har en jakt där med... so long suckers!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

so long
folk dör i södra spanien har jag hört...av värmen
ta med dig isbitar

p

05:13  
Blogger Leo said...

jag e alldeles för cool för att dö av värme. roligt leo, roligt.

12:24  
Anonymous Anonym said...

jakt? du menar en yacht eller?

13:33  

Skicka en kommentar

<< Home