onsdag, april 05, 2006

Viktiga datum

Balayo! Blayoo!

Viktiga datum för er potentiella berlin besökare. Om det e någon ni verkligen vill se/ göra:

6/4 Kode9 på Raumklang
13/4 Dj Jazzy Jeff på 2Be club
15/4 Dj Wonder, Titchy Stryder m.fl. på 103 (där har jag en inside man så dit kan man säkert gå gratis)

22/4 Deamon & Ghetto 103
29/4 LETHAL B & FIRECAMP & GERMAN MC'S på Cafe Moskau
och till sisst den med udda spelningen:
15/06/06 - Red Hot Chilli Peppers (förband: Dizzee Rascal) på
Kindl Bühne

Ska man bli tvungen att se fuckin' svettdrypande, anabolastinna förlegade jävla pre Limpbizkit zkit?! Va!?


5 Comments:

Blogger Mattias said...

Den här bloggen börjar mer och mer likna en slags zitty fast på svenska. Tänker du dig det som en service för berlinsvenskar eller vill du bara djävlas med dina sverigeboende vänner och upplysa oss om vad vi missar? Ett tredje alternativ är ju att du bara vill verka lite cool som går på massa fräcka klubbar på kontinenten.

Vilket av alternativen det än är så hatar jag dig.

14:49  
Anonymous Anonym said...

hihi
redan någon som hatar dig alltså...tänker på said. Fint att du har mycket att göra. Jag hälsar på i sommar. Gå till min hemsida då och då. Ska lägga upp smakprov på nästa platta snart.

Grussgott

14:58  
Blogger Mattias said...

jag hatar, fast på ett kärleksfullt sätt

18:18  
Blogger Leo said...

en blandning mellan service och lockbete så att jag kan få mycket besök, jag tror att det kan bli lite ensamt här. Men det e ju skryt oxå..hehe

20:10  
Blogger Mattias said...

med 60000 (påhittad siffra, men den känns trovärdig) svenskar i berlin finns det faktiskt en marknad, kanske går att kombinera med snus-langning på nåt sätt.

00:00  

Skicka en kommentar

<< Home