tisdag, juli 08, 2008

Sotogrande

Sa, jag e i Spanien o chillar pa min allra forsta sol semester ( i egen regi). Grymt trevligt maste jag saga. Sotogrande ligger 1 timma soder om Malaga nastan vid gibraltar, man ser i allfall gibraltar i forgunden o Marocco i bakgrunden nar man tittar ut over havet. Forsta kvallen vi kom hit var det Sally fodelsedag o fylleslag, jag tror inte att vi hade varit har i mer an 3 timman innan alla var nakna i poolen. Ja, vi var 6 st, nu e vi bara 5 for Paul, en homosexuel Hedgefund investerare fran London akte hem pa sondag. De som ar kvar ar jag Casey, Sally, Ashley o Mijuoe. Ensam med 4 brudar med andra ord. haha.

Tja, vi har val inte gjort sa mycket egentligen, bara chillat i Villan, en dag var vi pa stranden, en dag i en liten bergsby, jag har grillat massa fisk o frutti del mare at tjejerna, mycket marinerade grejjer. Mycket stor kok, komplicerade ratter o sant som man typ bara har tid med pa semestern. Trevligt helt enkelt.

som alltid

/Leo

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

avundsjukan droppar som svett i min panna.

I Malaga finns spår av din far... jag har gjort "Malaga Si!" och lite andra språkskolors logotyper där...
åk dit om du har tid...det är fint det också

peter

14:14  
Anonymous Anonym said...

Lyx...jag vill oxå bada naken och äta frutti de mare... hupff och kramar
ika

11:54  

Skicka en kommentar

<< Home