måndag, april 09, 2007

PÖSK!

JA! jag fick precis ut en flis ut fingret med en tå nagel sax, känner mig sjukt huslig/husmorig.
Hursom helst har det varit en fin påsk, utan klubbar men med värme. Asså jag har inte varit ute å klubbat trots att det har varit sjukt bra gig och jag har haft gästliste platser. Kände att jag var tvungen att bekräfta att jag inte e alkis än så jag tog det rätt lungt.
Hannes oplare Mia o DanielKl 5 på morgonen, de sissta tappra festarna på Hannes kalas.Fresh to death morgonen efter! Burrrple Barrrple!Pösk böff del 1
Pösk böff del 2Bjöd traditionsenligt på påsk middag, firade Hannes födelsedag, som på något magisktvis räckte i tredagar. Dagen innan då vi hade kalaset, dagen efter då det faktiskt var hans födelsedag och sedan så sov han inte mellan dag två o tre så tekniskt var det fortfarande hans födelsedag på lördagen. Typ nån långhistoria om två amerikanare en tjej med stora bröst, en veranda mycket kokain och naket. Ville inte höra detaljerna egentligen, been there done that enna. Påsk middagen var väldigt lyckad, trots att alla blev så mätta att ingen orkade föra konversation efter middagen, vi satt runt ett bord i tre timmar typ o var mätta o tittade på varandra. haha. det var gött som fuhn. Torsdag var Hannes fest, fredag var det förfest hos oss med hannes polare och fredag var det min påsk fest.

Marzahn, tysklands farligaste förort, det finns inte en spänn där.

I tyskland har dom som tradition att på söndagen efter påsk gå på så kallad påsk promenad, vi åkte till Marzahn o hadde ghetto safari, trevligt som fan. Påsk 2007 får betyg: 7 av 10. 3 minus efter som den kunde ha varit bättre planerad. Men roligt var det.