lördag, mars 31, 2007

Avskedsfest

Im livning the deam! Tröjan lyser i mörkret.

Jag VET att jonas har en massa roliga kort från igår, där för väntar jag med att lägga till nån bild tills jag har lagt vantarna på Jonas bilder (skicka en .zip fil till mej Jonas!). Igår hade vi Johans officiella avskeds fest, vi hade sagt kl 21.00 till alla. Givetvis när man säger 21.00 innebär det att man förvänta sig att folk skall komma typ mella 22.00 och 23.00. Klockan är 20.58, jag sitter o käkar framför datorn, 21.00 prick ringer det på dörren. Det är förståss Andreas, första gästen och enda gästen på en timma. Men jag gillar det ändå, det e en bra kvalitet. Jag tycker att det är sjukt respektlöst att vara sen, sen bryr jag mig inte om 5min fram o tillbaka. men får man vänta mer än 10 min på någon är jag grinig.
Hursomhelts, de första 6-7 personerna som kom var inte de mest snackiga, så jag fick hålla hov, vid en punkt var jag så desperat att hålla samtalet igång att jag började hämta rekvisita o skoja med. Men efter en timma började alkoholen rinna ner och det strömmade till folk, två rums fest e ovanligt hos oss, men så var det.

Hopplöst att kaxa sig mot två "scoughsers"

Nu har jag kontakt med jonas, eventuellt blir det bilder i denna posten ändå. Du lär ju veta det när du läser den. haha. Miro blev as packade o sprängde min stereo genom att gång på gång på gång dra på Bone Thugs n Harmony - Crossroads.
Alla dansade, Miro o jag fösökte sjunga med, jag kan bara texten:

"And we pray and we pray and we pray and we pray and we pray every day every day every day every day, come follow me crossroads!"

Två svenskar, en bög kombinationen funkar bra även här.

Eventuellt det lamaste pojkbands försöket någonsin. Men miro såg glad ut och jag var också glad. Min ända tyska kompis Daniel (förutom Hannes o Anne, men dom räknas inte rikitgt tycker jag, för som måste jag liksom vara kompis med), på riktigt kompis inte bara ytligt bekant kom. Jag firade med att dricka en öl till. Vi hade besök av tvåhundra italienare som skulle till en klubb som hette Poopsie. Vi skulle till Ellen Alien spelningen på Watergate. Johan var ivrig som fan o drog en timma innan oss, det var bra, för när vi kom dit så stod dom typ längs fram i kön, ricktig typ Nef kö. På vägen dit tog jag o jonas carolina mellan oss och gick iväg gliid pratandes. Testa själv, i helt monoton röst, snabbt, rätt ljust tonläge och med massa gliiid i orden att säga:

Your my million dollar midget on the side, you put spinnage on my spine.

Det e inte mitt fel att jonas foter samma personer helt tiden, det var fler på festen.

Ellen levererade fett, as bra var det, dans hela natten, sedan drog jag o johan till Bar25 betalade inträde köpe var sin flaska vatten, stället var typ tomt, och tog en taxi hem. Alldrig förr har kurzstrecke funkat så bra för mig. Fast den har blivit dyrare. 3.50 kostar det nu, antar att det e bensinen som gör det.

Det var en bra kväll, jag kom hm klockan 09. Jag vaknade nyss.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

konstigt att det inte är ett enda kort på johan när det var hans avskedsfest...? :-)

22:17  
Blogger Leo said...

det fanss ett kort på johan nacke i närbild... inte riktigt signifikant. skäll på jonas istället. jag är helt oskyldig.

00:11  
Anonymous Anonym said...

Good day !.
You may , perhaps curious to know how one can manage to receive high yields .
There is no initial capital needed You may commense to get income with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you need
AimTrust incorporates an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

Its head office is in Panama with structures everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become an affluent person?
That`s your choice That`s what you wish in the long run!

I feel good, I started to take up income with the help of this company,
and I invite you to do the same. If it gets down to select a correct partner utilizes your money in a right way - that`s it!.
I earn US$2,000 per day, and my first investment was 500 dollars only!
It`s easy to get involved , just click this link http://xurizenelo.s-enterprize.com/azysyp.html
and go! Let`s take our chance together to become rich

03:56  
Anonymous Anonym said...

Good day, sun shines!
There have been times of troubles when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never thought that there weren't any need in big starting capital.
Now, I'm happy and lucky , I begin take up real income.
It gets down to choose a correct partner who uses your money in a right way - that is incorporate it in real business, parts and divides the income with me.

You can get interested, if there are such firms? I'm obliged to tell the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

09:05  

Skicka en kommentar

<< Home