måndag, juli 21, 2008

Rörliga mandagar

Nu var det mandag igen... ja. I helgen hade Toby den charmanta idén, eftersom det var hans födelsedag, att dra ut i skogen och försöka hitta ett övergivet SS hus som ligger där o ha en liten fest vänner emellan.
Fair enough kan man ju tänka, det tänkte jag med, och gillade idén rätt länge. Kände mig till och med rätt pepp pa det. Hollade till Jonas F o Jonas S, alla var pa väg dit.
Och det var kul, helen styrde oss längs sma stiger förbi vildsvins familjer o idylliska ängar, solen stralade. Vi hittade en äng o gjorde upp en eld o väntade pa de andra som kom lite bakom oss. Dom verkade ha problem med att hitta oss, mycket stora problem. Det verkade den enda killen som hade varit i huset innan ocksa ha. Svenskarna gav upp, matte o jonas S med följe drog in till stan, Jonas F o Khori var fortfarande ute i skogen nagonstans o letade efter oss. Sen blev det mörkare o mörkare, sen började det regna. Da kollade jag pa kartan, och hon som har navigerat runt oss har kollat pa fel skog. tröstlöst, ingen hade kompass eller nagon aning om vädersträcken, kartan gav jag tillbaka sedan drog jag Case o Gio hem at. Vi visste inte rikigt var det var bara. Jag fick en snille blixt o navigerade efter stjärnorna o nog fan var vi ute ur skogen... efter det blev det Scala o godis. trevlig kväll sa här retrospektivt.

Men nu, rörliga mandagar

Althea & Donna:

Jag gillar hur hon med brillor glömmer bort att sjunga hela tiden...


kolla in den här sjuka MP3 spelaren som dansar till musiken:
Förhoppningsvis kommer jag att fa en snart... hehe.

och nu när vi e inne pa tekik jag börjar bli lite taggad pa Pacemakern assa...

denna kille e guld:


hehe...sverige e grymt.

som alltid
Leo

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha! värsta blairwitchprojektkväll!

16:36  
Blogger Leo said...

jaja, det var precis blairwitch project!

15:25  
Anonymous Anonym said...

Jag har ju en pacemaker i Berlin(har varit ambassadeur sen prototyp-tiden), hojta om du vill testa!

/La Fleur

16:46  

Skicka en kommentar

<< Home