tisdag, juli 15, 2008

Semester bilder!

Det blir inga rörliga tisdagar idag, det blir Stilla tisdagar idag istället... misstänker att manga av er redan har sett dess bilder men här kommer iallfall en mastodont blid post fran min semesteeee!

Huset vi bodde i var fett nice....
Sally blev fett glad att se mig igen!
Sen blev alla fett full utom jag o case som precis hade anlänt...
Ashley
Pool
Leo i pool, oftast med drink o cigarr
De tva bankirerna Paul o Mijou
Plaza de arriola
Jag lagade mycket spansk mat
Han kanske, kanske har hetare kropp än mig men jag kan iallfall stoltsera med lite längd här...
Maskerad...
Leo o Casey
Försök till grupp foto alla är rätt förvirrade
Mijou gör sin brittnes Spears imitation, den är skrämmande lik
Case som rik dam
Oj oj oj...

Alla tjejerna pa tivoli
just det, pa tivoli
Beach baren


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Feta semesterbilder
Fett lyxig miljö

03:31  

Skicka en kommentar

<< Home