söndag, maj 07, 2006

DJ Cry

Techo Andreas fyllde 28 år igår och för att fira honom bestämde sig Nose och jag att göra en fet Scooter/Sven Väth inspirerad techno låt i hans ära.
Vill du lyssna på spektaklet kan du ladda ner låten här.
Men då måsste du lova att inte hålla det mot mig, någonsin. Det är jävligt mycket rally över allt ihopa. Jonas stod för den kreativa sången och jag la beatsen. Underbart samarbete! Det var också en liten övning inför den Grindie EP som vi planerar att släppa om ca 1 månad.

Vi festade hemma hos Andreas till kl 2 kanske sedan var jag gubb-plakat och vi bestämde oss för att ha efterfest hemma hos Jonas. Väl där var det dags för Charader. två lag, två i varje och riktigt svåra ord!


top 5 lista på svåraste ord i charader:
1 Handels Embargo
2 Mysbelysning
3 Skrivbords mördare
4 Kådd
5 Calegula


Det var en hård match som ni förstår.
Idag har jag varit sjukt urban igen och hängt på jonnas tak, heladagen. Gubb fint. Man kan se ut över hela prenzlauerberg och i solnedgång är det gyllende.
Nu skall jag kolla på Transamerika.

4 Comments:

Blogger Leo said...

Tystnaden talar för sig själv.

22:01  
Anonymous Anonym said...

det var lite rally över låten faktiskt, kul ialla fall

22:59  
Anonymous Anonym said...

det var lite rally över låten faktiskt, kul ialla fall

22:59  
Blogger Nose said...

det var lite rally över låten faktiskt, kul ialla fall

04:37  

Skicka en kommentar

<< Home