torsdag, april 27, 2006

Arbete...


Jag har idag varit på min första anställnings intervju, mycket spännande. Jobbet jag hoppas få går ut på att jag skall supa med turister. Det finns något som heter pub-crawls, på svenska bar-runda. Jag, i egenskap av guide, drar runt ca 30 pers till olika centralt belägna barer. Jag dricker gratis, dom betalar för sin öl och ger mej dricks. Om jag får jobbet blir det tre fyllor i veckan, minst. Jag har ju ett privatliv att upprätthålla också.

Få betalt för att supa, det är ju fan helt genialt. Men det kommer bli en tuff sommar.
Bara tanken gör att jag vill köpa gymkort. Vilket kanske inte är en helt dum idé ändå.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

Jag håller båda tummarna. Hoppas du inte var full och stenad på intervjun.

16:08  
Anonymous Anonym said...

låter småfarligt tycker jag

14:44  
Anonymous Anonym said...

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!

22:42  

Skicka en kommentar

<< Home