tisdag, maj 09, 2006

Paris blogg + katter som pratar.



Min gode vänn "rebel commander" har nu startat sin Paris blogg (Nätverket utvidgas). Där kan du bla läsa följande citat:

"Men jag njöt av att se den bestraffas (milt), samtidigt som jag led i djupet av mitt hjärta."


Det blir inte mycket bättre än så!

---

Arbetet med Grindie EP går stadigt fram åt. Nu har vi en struktur och mycket fina idéer. Som skall förverkligas idag, imorgon, i veckan. Så snart något är helt klart kommer det att läcka ut här.
Jag överväger också starkt att köpa ett gym-kort. Det kan vara något bra att göra med all min tid. Forma kroppen. Jag kommer se ut som en kåkfarare efter en arbetslös sommar i Berlin. Kanske har ett jobb pågång dock. Som grafiker på tidningen Exberliner (googla det). Det är nån sorts semi jobb, kan få som max 400€ per månad. Men det kan vara ett gyllene tillfälle att knyta viktiga kontakter. Vi får se hur det går.

5 Comments:

Blogger Mattias said...

Hallå ta bort rebel commanders förnamn från din länklista, sånt där kommer innebära att han tvingas sluta blogga självutlämnande och det vill vi väl inte? Respektera integriteten tack.

19:41  
Blogger Leo said...

Vems namn?

00:27  
Blogger Nose said...

Menar du Don Piano?

04:35  
Blogger Rebel Commander said...

Don Piano?

14:45  
Blogger Rebel Commander said...

har inte kunnat se kattvideon förut. den är mer obehaglig än roande. tänk om alla katter börjar prata? och säger hej varje gång man möter dem på gatan. va’hemskt!

10:46  

Skicka en kommentar

<< Home