onsdag, april 11, 2007

Amsterdam

Minns inte om jag har sagt det, man jag åker på semester till Amstedam nu på fredag, gratis. Gratis eftersom Brian skall köra sin lilla familj till Holland o hälsa på sin farsa. Det kommer bli jävligt roligt, vad som helst kan hända, rätt spontant också. Jag kommer hem på söndag kväll, men tills dess skall jag nog kunna festa en hel del, det e ju ändå amsterdam. Jag kommer bo festligt också, på detta segelfartyget.

Min polare är gammal sjöräv och har varit kapten på skutan precis ovan här, därför kan jag tydligen slagga där gratis. Jag VET iallafall att jag skall besöka geniala Patta butiken, skall dra en runda och fösöka hitta folk som vill distributera GrimeStep CDn också. Bränna några promo ex.

Nån som vet feta grejjer att göra i Amsterdam?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

röka gräs e väl fett

10:46  

Skicka en kommentar

<< Home