torsdag, mars 20, 2008

Stänga bloggen?


Jag börjar bli oroligt att jag har fatt slut pa saker att blogga om...
Jag menar, jag har ju bloggat om fester och arbete i snart tva ar nu o det börjar kännar som att jag repeterar mig själv lite, byter plats o kanske folk, men ungefär samma grej.
Funderar uppriktigt pa att stänga denna bloggen o öppna en ny tillsammans med lite annat folk o blogga om tuffa saker som jag gillar, och denna gangen pa engelska. Eventuellt gör jag det pa tva ars dagen av denna bloggen, jag kommer ju att spara denna bloggen o göra eventuella ned slag i den i sa fall, men lägga energi pa den andra. Inget jag har bestämt men jag skall iallfall snacka lite med folk om det.
Som du kanske märkt sa bloggar jag mer o mer sällan. Mest för att jag inte har nagot att skriva om men ocksa för att jag jobbar helatiden o faktiskt gillar vad jag gör. haha. Som omväxling.

Det känns lite som att eran för personliga bloggar är över ocksa, jag känner mig rätt ointresserad av bloggar som inte handlar om nagot specifikt som jag gillar. Vet inte, men jag tror att du haller med mig.

E du sugen pa att bidra till en ny blogg holla till mej!
Skulle vara grymt att ha lite folk fran olika länder, typ Sverige o Tyskland. haha. Och England kanske.

Jo, jag e lite kluven som du märker. Ge mig lite feedback.. vad tror du?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan väl inte sluta blogga!Hur skall jag då kunna hålla reda på
vad du har för dig?
Kram Mossan
PS Du glömde min födelsedag,snyft,snyft

08:23  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar din blogg, det vet du. Och det är ett fint sätt att hålla koll på vad du pysslar med i Berlin. Men jag kan se att du har ledsnat lite och bloggen är inte lika bra som den en gång var. Lägg ner bloggen innan du ledsnar totalt. hmm hur som helst, gör det som känns rätt..

15:54  
Anonymous Anonym said...

Tråkigt att inte få läsa dina inspirerade bloggar... som den poetiska bloggen förra året när du hade läst Bukowski... but... it would be very interesting to read about swedish cheese in english, though...


peter

17:28  
Anonymous Anonym said...

Mer topp-listor o d! Din blogg behöver grejer som dina polare (dvs vi) kan lägga kommentar på, som du hade förut. Just nu handlar den för mycket om dig och ditt liv. Glöm inte att förutom att hålla koll på vad du gör, så använder vi ju din blogg som ett sätt att chatta med varandra. Vart ska vi lägga våra lägenhetsannonser o d om du stänger bloggen? Tänk på oss lite grann din lilla självupptagna snorrunge. Va fan.

00:45  
Blogger Leo said...

Oj, bade ilska och sorg och hopp. Problemet är att jag inte har tid att göra top fem listor o sant, det tar en stund, men jag sa ocksa att jagi nte skulle stänga bloggen utan bara göra nedslag lite da o da. Lägenhets annonser är ju givetvis alltid varmt välkommna. Det har nog bara funkat en gang iofs....

14:20  
Blogger Mattias said...

Sluta? Du har ju förfan inte börjat ännu...

16:18  

Skicka en kommentar

<< Home