onsdag, mars 12, 2008

Senaste Leo & Frankki programmet är i särklass det märkligaste och roligste programmet, det kan dock krävas lite för kunskaper om man inte är sa kvick tänkt. Ville bara promote:a det lite mer... Sänds pa fredag!

Än sa länge har det varit en lugn o skön vecka. Har kunna sluta jobbet pa tid och inte haft nagra masten när jag har kommit hem... PLUS att jag nu sover i en säng, helt otroligt en riktig säng, den köptes in pga av att min Mormor bestämde sig vid den ringa aldern av 90ar att komma o hälsa pa. Jag lyckades klämma in en riktigt bra klub kväll ocksa när Zombie Disco Squad (squad var i stan. En av dem skall tydligen flytta hit snart.
Kolla min facebook för bilder, det e aldeles för knöligt att ladda upp bilder till blogger.com.

Och den 15/3 sa spelar jag skivor utan KC pa the Villa, kom o supporta min första solo show. Vet inte vad jag skall kalla mig riktigt bara.

1. Leo
2. Half Yeah Half Fool!
3. Leo Fool!
4. Yeah Leo!
5. Stress Bustin Nookie

Rösta...

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Half Yeah Half Fool!

18:30  
Anonymous Anonym said...

foolish Leo

18:15  
Blogger maja björk said...

här är ditt frillianta dj-namn: YEAHOPOLD FOOLOFSSON

17:22  

Skicka en kommentar

<< Home