tisdag, juli 29, 2008

Tekniken har tagigt över...

Jag tänkte precis ladda upp lite bilder till bloggen fran min ny spons kamera när jag till min förföran insag att kameran inte har Bluetooth funktion. Jag blev chockad o irriterad, med en sa ny kamera borde man kunna förvänta sig att den ansluter tradlöst tänkte jag argt. Sekunden där efter reflekterade jag kort över hur teknik bunden man är, sedan insag jag att det inte handlar om teknik, eller tekniska till korta kommanden, jag insag till min förfäran att jag har blivit en teknik nerd. Va fan, det e väl inget som man förväntar sig av en kamera, eller vem fan skulle fa försig det, blutooth e ju jatte langsamt för det mesta, bilder e tunga, det skulle inte en vara tekniskt praktiskt. men jag har tydligen blivit sa "online" att jag blir skakad av produkter utan bluetooth... sorgligt.

Ja, nu vill jag berätta hur jag fick tag i kameran... SPONS, Sony spons, as fett, dom letade DJs i Berlin o en kille som känner en kille som jag jobbade för i London skickade ett mail om att fa en gratis kamera o en Sony Rolly, motprestationen e att jag gör en liten film där Sony Rolly dansar, jag o jonas skall sla vara kritiska huvuden ihop o skaka ut en koreograferad robot dans, hade jag varit i sverige hade jag inte tvekat att göra det med Andrés. men men...

sa här ser en Sony Rolly ut:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu

02:06  

Skicka en kommentar

<< Home