onsdag, maj 24, 2006

Lazy Dayz


Jag gillar latadagar. Idag har jag, lyssnar på Run-D.M.C., ätit kakor till frukost, kollar på 5 episoder av Dr. Who, kollat andra bloggar, ätit chips till lunch, ätit pizza till middag och lyssnar på Us3's Lazy Dayz. Underbar dag! Det är grått kallt och blåsigt i Berlin nu och jag är tacksam att jag inte behöver gå ut. Jag gick upp runt kl 13.00 och toro att jag skall somna igen straxt efter 22.oo. Nio timmar. Mycket mer orkar man inte.

Imorgon därimot så skall jag söka job och lägenheter och allt annat som är viktigt och man kan söka. Soss kanske.

Nu ringer pizza gubben på dörren och livet leker! hej då!

5 Comments:

Blogger Nose said...

Du, det är dags att skjuta din bildredaktör.

01:32  
Blogger Leo said...

Visst är han underbart outhärdligt ful...

14:27  
Blogger Leo said...

hittade bilden när jag bild googlade efter pizza.

14:28  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

00:14  
Anonymous Anonym said...

I find some information here.

13:43  

Skicka en kommentar

<< Home