söndag, maj 14, 2006

Maskerad!

Vi skulle på maskerad igår, jag och Jonas blev inbjudna i sisstasekunden så vi tänkte, fan, vi får hitta på något enkelt att klä ut sig till. Vår första tanke var the cannel 4 news team, men vi var för få. Sedan bollade vi runt lite ideer om spioner, agenter. Men vi bestämde oss för att köra på liten biffig livvakt. Vi hojade till närmasta 2:nd hand butik och tjackade kostym brallor och pilot brillor. Sedan kom vi på det! Vad vi skulle vara utklädda till! Dom två killarna som blev kvar i Triple and Touch efter att Lasse Kronér slutat! Det var svårt att bestämma sig för men som skulle vara vem men jag blev Göran Rudborg efter Jonas argumentations svit:

- Göran ser typ ut som en röten Mel Gibbson.
- Du ser nog ut precis som Göran om han rakar sig.

Vi ritade små lappar med Lasse K på, så att vi kunde fråga folk om dom visste var han var. Ingen fattade det geniala skämtet. Dom e ju tyskar så dom hade ju ingen aning om vad vi höll på med. Våra karaktärer utväklade sig till någon slags blandning av Secret Service och Triple and toch. Vi hade iallafall sneakers till kostym. Som agent har man många bra onliners på lager. Här är några favoriter:

top 5 one-liners som agent:
1 Im sorry this is a matter of national security!
2 Pleas remain within the perimeter!
3 Abort mission, I repeat, abort mission.
4 Do you have any concealed weapons? I think we have to frisk you.
5 Is there some sort of disturbance here?

Det finns inte lika många bra one-liners om man e Triple and toch. Den enda jag kunde komma på e - Var e Lasse?
Blev skit full som vanligt och när jag gick hem köpte jag en vego. dönner av en imbis man som kollade skit konstigt på mej.

Finns det några bra one-liners om man e T. and T?

5 Comments:

Blogger Mattias said...

jag längtar efter er

21:31  
Blogger Leo said...

jag längtar efter dej med, lilla mysgubben.



hora.

01:04  
Blogger Nose said...

Slänger upp lite bilder snart. Mannen med lys-penisen ser jääävligt uttråkad ut. Ska lägga upp en topp 3-lista på saker man kan hitta i en fåtölj också.

01:32  
Blogger Nose said...

Sagt och fanimej gjort: http://nosedef.blogspot.com/2006/05/night-with-secret-service.html

02:43  
Anonymous Anonym said...

så leo skall försöka göra dig till lags i den blogg jag skapat tror dock ej att det går! Kram brossan

17:36  

Skicka en kommentar

<< Home