tisdag, december 05, 2006

Gött en sko.

Efter som mina dojjor verkligen håller på att trilla i bitar börjar det bli dax att jaga pjuks. Ett delikat besvär. Speciellt nu när man har lite stål i fickan. Jag vill köpa t-skjortor från japan micke men jag hittar inte hans websida. Han e bra, classic! Like a shiny beacon of hope.
Mmm, jag har hittat min vinter sko, från otippade märket Gravis (vilka även kläd sponsrar Göteborgs underskattade DJ duo Hermanosm bara det är värt en eloge). Tydligen har har "World renowned DJ's A-Trak, Kid Millionaire and T.Raumschmiere" var it med och utvecklat denna "DJ" sko. Håller mig sjukt skeptisk till sånna påståenden asså, vad fan har dom att göra med skon, lånat ut sin jävla namn och sagt typ: Svart e en fin färg. Det e inte ens en färg, suckers.

Hursom helst, senaste gången jag hade en svart sko var i 6:an. Så 90 det kan bli i min värld, eller, nja. "Man vill ju vara nere med nu-rave i min röv".

Nike har släppt en liknande, fast med större kardborr band, i serien "Air" eller var det en
"Dunk"?
Det blir nog min julklapp till mej, morsan har lovat en stickad tröja, jag förväntar mig en färg explosion, bad henne att ta det lungt med det. Tja, du vet, jag e alltid pepp!Mitt favvo sko märke Reebok har tagigt sig samman och ÄNTLIGEN släppt en sko som ser vettig ut, misstänker att det har att göra med att Puma har tjackat dem. Jag tror att jag hade nästan exakt denna sko, fast i "snow jogger" variant i fösta klass. En Reebok sko är värd att köpa även om den inte e skit snygg för dom passar din fot gött med fint. Jag vill ha denna.
Nice tröjjjja, i magenta och vitt hade den varit gjuten, nu käns den äningens gammal. Men jag har altid gillat LL cool J och jag kan inte leva utan min radio. På tal om magenta så har danska Wood Wood just öppnat butik här i berlin, runt hörnet från Adidas flagship store. Mycket glädjande.

Jag har som vanligt (?) varit mycket arty denna helg och gått på konstutställning, miglat med japanska video konstnärer (jag skall inte name droppa) och klämt mig i genom en två dagars filmfestival "Good Bad Girl". Lite raket supande på fredagen till subbas tonerna från Digital Mystics, fruktansvärt bra, jag dock lite överförfriskad. I kväll blir det grimestep möte med Maxximus, Absurd vill byta namn på grimestep till "Grime Steppers" hmm... kanske i frankrike bara. Harry Landet (Calix) har lyckats smutsa ned namnet rejält där. CDn kommer nog ut i Mars när folk har blivit köpstarka igen. Festen blir den 3 feb. boka buss biljett nu, kan inte understryka detta nog.

Kollade på Little Miss Sunshine igår. Misstänker att det e en topnotch date film. Så får du tolka det som du vill.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej du metrosexuella man! hade själv ett par lila reebook som knodd..iaf. skulle bara meddl att igår tog vi död på mjölkdjälvulsdrickat jag fick i födelsedagspresent..fint! det blev lite som en julafton med sufjans tokkristna julsånger i bakgrunden..ja önskar lite att du varit där..pok

13:55  
Blogger Leo said...

det e bara att ringa du vet...

17:08  

Skicka en kommentar

<< Home