fredag, november 24, 2006

Impex


Jag har varit på Boden museum, mycket "bloods" och "crips" grejjer på gång. Mest kristen konst. Jag kom för sent till jobbet två gånger denna veckan, och igår fick jag en officiell varning. Jag var inte jätte sen, bara några minuter. Nu måste jag komma i tid i två månader minst. En Italienska på jobbet har arbetat med att tillverka ost i itelienska alperna i 4 år. Hon har bjudit in mig att göra ost med dom i sommar. As grymt. Plus att hon har feeta ost tillverknings kontakter i hela italien, hon vill starta en ost import/export firma (Impex) med sverige. Låter som en härlig plan, måste bara läsa upp mig på get ost och tvättad ost.

Jonna fyller år nu på lördag, mycket pyssel e utlovat. Förra helgen hade jag lite tok fest på weekend igen. funkade bra. Over and out.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

ne. jag fyller år på söndag..men på lördag ska det banne mig firas..så pyssel blir det..

00:42  
Blogger Mattias said...

mmm... ost...

10:57  
Anonymous Anonym said...

Önskar du dig en väckarklocka ?

16:53  
Anonymous Anonym said...

hur stor är slumpen att man ska träffa en ostexpert på en support-whatever i Berlin...?

Jag vill också göra ost i sommar...


peter

05:10  
Anonymous Anonym said...

Göra ost, det låter ju underbart. Maken vill bli fetaosttillverkare här i Sverige... ekologisk feta då förstås.
Kristen konst låter mycket läskigt.

13:53  

Skicka en kommentar

<< Home