måndag, november 27, 2006

Jonnas fest var lyckad?


Det var den, Johan var som vanligt i sitt kreativa esse som du kan se på nose blog. http://www.nosedef.com . Jag slipade på min royal english.

- Shall we go to the pub?
- Rather!
- Tally ho, off we go to the pub then.

Det var en oxford tjej där som hjälpte mig slipa skillsen. Kunglig engelska har aldrig låtit bättre. Festen startade i lung och ro, ett tiotal personer satt och pillade med pärlplattor och modell lera. Sedan vet jag inte vad som hände, det fanns sjukt mycket sprit och plötsligt kom det en 30 pers i klump och festen var igång. Vi trillade in på magnet (tyvärr) och tog sedan en taxi hem, satt i köket med johan jonas och lite annant löst folk till klockan 10 på morgonen och söp, sen däckade jag på mitt golv, brevid sängen. E rätt nöjd med att jag tog mig så långt ändå. Johans imitation av Paulie i Sopranor är prislös.

- What tha fuck!?

Vi lagade mäktig middag på söndagen, gnocci fylda med ricotta och spenat i gorgonzola sås och johans hemma lagade tiramisu efter det. Vi har det fint i det lilla kollektivet.
Kollade på fotboll också. Super Sunday.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej! tack för ett strälande bidrag till "weird but fun" (Pauls kommentar) fest. Oxfordbruden heter Sophie..kräktes, sopade o kräktes men min söndag var oxå super!
pok

17:49  
Anonymous Anonym said...

Ja, det var en sjuhelvetes fest. Mycket trevligt!

ikväll blir det stillsamt som vanligt första halvan av veckan. Lite plugg och minst 1 episod av nån av mina favoritserier.

21:03  
Anonymous Anonym said...

Jaså du Leo, är jag löst folk? Tänk på att det var jag som vann vattenkriget... Mohahahahaaa

01:27  

Skicka en kommentar

<< Home