tisdag, november 14, 2006

Mycket att göra.

Det blir lite dåligt med bloggandet. Lalya var som sagt här över helgen. Fint fet helg, såg en dubstep spelning av okänd artist och Milion Stylez på festsal kreuzberg. Klämmde in en sånglös kareoke kväll också. Kim's Kareoke var tyvärr bokad så det fick bli Monster kareoke istället. J o L stod mitt i nån sorts grupp kram och sjöng o dansade. Jag drack en öl.

Måndagen på nya jobbet började lovande. Jag skall tydligen få en Palm pilot för att jag jobbar där. kul. Ångrar att jag precis köpte en mp3 spelare. Har en arbets kamrat som heter John från Liverpool. Vi sitter och drar "the Office" skämt hela dagarna. Sunset, Brilliant, Classic!


Ron, en medelålders arfo amerikan blev sur på chefen för att han klagade på att han inte kom i tid.
Ron blev skit förbannad och började käfta mot.

- I have a daughter man! You know what that is like?!
- I just want you to be here on time.
- I do my best man! But the u-bahn is hell, you know that!
- Maybe you have to leave earlier then?
- I get up early as it is! I missed the train man, i was on the other side of the street, you want me to run across the street in traffic? DO YOU WANT ME TO DIE??
- I just men that it is important to be here on time.
- WHAT? YOU WANT BEEF?!


Jag sa brilliant! John sa classic!

Den snubben får nog sparken illa kvikt. Börja käfta med chefen andra dagen. Underbart!
Drack några bärs med jonas igår. Ikväll är det jacob luttingers sissta kväll i berlin. vi skall fira lite lungt på Bellman. Ett par öl, inget märkvärdigt. En stillsam och värdig cermoni.

Det blir nog inte så mycket bloggande den närmsta tiden efter som jag inte kommer ha tillgång till dator under träningen på jobbet. Snart kan jag allt om mobil teknologi. Kan starta konsult firma.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

tjoho! så luttinger har flyttat hem nu? saknar er här i landet av krossade hjärtan och kalla händer!
kramar Sis

08:35  

Skicka en kommentar

<< Home