fredag, november 10, 2006

Sissta dagen på jobbet

Oj oj oj... va skönt.
Ingen mer s-bahn romantik eller arga kunder tjafs.
Dom tvingade mig att hålla tal inför kontoret nyss, jag fick en flaska sprit, billig vodka av nått slag. Förmodligen träsprit.

Jag sa typ att, efter som nästan alla på företaget slutar, vi ses väl om några månader på det nya företaget. Chefen blev skit sur men försökte sjoka bort det. Han sa nu, för en minut sedan att han borde "kicka my as" för det.

Fatima, en annan tjej som slutade började gråta när chefen sa lite vänliga saker om henne. Jag små log hela tiden, ungefär som när man skall få ett pris, jag kännde mig upprymd.

Har svarat helt tokigt på alla mail idag ex:
---
Hej.

Tack för ditt mail!

Vi har avslutat dig på obestämd framtid.

Mvh

Kundtjänst

2051
---

Wooo! jag känner mig bra nu, massa bärs på S-bahn, sen hem till Jory och sen ut o möta Lalya.
ha det gött, heeej!

2 Comments:

Blogger Rebel Commander said...

Du har levt i helvetet verkar det som. Grattis.

10:55  
Anonymous Anonym said...

tack för en grym helg grabbar!!

20:06  

Skicka en kommentar

<< Home