onsdag, december 06, 2006

Trisstes... och lycka.

Shake and bake bitches!

Jag har inte så mycket att göra på jobbet förutom att surfa, jag fösökte tjacka en tröja "on line" igår men den var out of stock... bumer. Fin var den, här är den >Skall försöka köpa denna istället >

Och jag har fått så fett ha begär, så om du vill göra mig riktigt glad, tjacka denna lilla goding till huvudbonad till mej> alternativt tröjan under, men den kostar mer än Rebecca tjänar påen månad> fan vad jag vill ha kepsen!
Sälj texten till tröjan ovan är
"From
BBC, the fashion brand from Pharrell Williams and Nigo.
New Zip up hoodie, from the new Fall Winter 2006 collection !
Roy Lichtenstein meets famous diamonds & dollars print.
Ultra limited quantities."

Och till sisst en liten eloge till Nose, han var såå för dom här klantarna, dom borde anställa honom för att få sitt lilla pitt företag på fötterna. Våfflor som ler är mycket bättre än glassar som tittar o smälter. Men den e fin ändå ♫. Dax att börja gör tee's Nose?


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

satan i gatan

den jackan du skall tjacka
påminner mig om en barnoverall
med brun botten och flugsvampsmönster som du hade som liten...

jag visste det var fel att vänja dig vid sådant


far

22:11  

Skicka en kommentar

<< Home