tisdag, april 17, 2007

Dåliga nyheter bra nyheter?

Jag har fått ett välldigt skönt besked, fast samtidigt tråkigt. Men ack så befriande. Platt fall.
Det blir inget klub ÄGANDE för min del, puh, jag var riktigt nervig över det. Jag vill INTE hamna i tyskt fängelse. Anledningen är att lokalen aldrig någonsin har haft tillstånd, vilket betyder att Bauamt (Bygg byrån) och massa andra bryåer måste inspektera lokalen så att den är säker osv, och det kostar en himmla massa pengar, pengar som det inte riktigt är värt att lägga på en lokal man inte äger själv, get me?

Min partner in crime har dock börjat hojta om illegala fester, det är sjukt tätt med illegala fester i X-berg ändå så en mer eller mindre skulle kanske inte skada. Jag e bara passagerare på det tåget, han e konduktör. Framför allt efter som jag inte har stål nog att bygga under mina idéer men han har det. Jag tycker iallafall att det skulle vara skönt med klub på ett etablerat ställe. Alternativt att göra typ tre illegala efter för att ha råd att investera i en riktig lokal. Nu behöver jag bara oroa mig för GrimeStep grejen iallfall. puh.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

fin bild

09:18  

Skicka en kommentar

<< Home