söndag, juni 03, 2007

Crazy shit in amsterdam

Jag kom till amsterdam iforgar. Det har varit en riktigt trevlig liten resa assa... For utom att min mor SMSade mig och berattade att min alskade kat Stimpy har dott. Han blev inlagd med dropp, ett litet katt drop men sedan tynade han bort...

Porr konferens, weed, flator, sprit och lagrad ost kan ar val de nyckel ord som best besriver resan so far. ikvall aker vi hem till Berlin iallafall. Det e konstigt men har stanger klubbar vid 4 med. Inget extremt avancerat natt liv. Na, det finns nog ingen stad som kan pilla Berlin pa den punkten iofs. En man berattade om Mutant sex, sedan skar han isar djur och satte ihop dem med varandra, ytterst makabert. Snart skall jag mota ett par tjejjer vid Rijksmuseum. Det kommer att komma en massa biler fran min cameraphone snart. Jo, jag bor i ett squatat hus, det e jatte konstigt. En kille som "tar hand" om oss berattade att han kom till amsterdam "for weed and bandwith" och det e ett exact citat. Massa Italienare, folk forsoker sno min keps pa klubben. Wiskybarer o Coffeshops. Det ar som en blandning av Kopenhamn, London och Disneyworld.

Resan hit gick inte sa bra. Istallet for att vara framme kl 22 som vi beraknade var vi framme kl 03. Varje svang utom en, tog vi fel. Hamnade i massa konstiga sma stader pa tyska lands byggden. Vi kopte en karta, da var vi plotsligt i sa sma stader att dom inte ens fanns utmarkta pa kartan. Det var bara ett tomt omrade pa kartan, och det var en jatte stor karta. Bananas.

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Yeah Bro, ya finally made it to my hometown, hope ya like.Its much of a drag but, for lets say a weekend, its fucking managable and maybe fun.Keep it up!!

10:58  
Anonymous Anonym said...

it is in swedish!! boo!

22:22  
Blogger Leo said...

I know...i kinda need to change that dont i?

08:51  

Skicka en kommentar

<< Home