fredag, maj 25, 2007

Mossan

Bara såå nice att min morsa e här nu, det e som jag har skrivit förut, att ha morsan här är lite som att ha superkrafter, för ingen kan säga nått ont om en framför henne. Im untouchable. Vi har på två dagar gjort cp mycket grejjer, idag har vi reppat på svenka ambasaden, jag jobbade, morsan chillade o bjöd random skandinaver på cigg. Det var en pressentation för teater projjet jag jobbar med. Styrde upp två till grafisk jobb idag. Konkuransen i stan e sten hård för det. But i prevail. Snart kommer bilder på'na.

Imorgon skall vi på exclusive kredd fest. Skojigt. En full amerikan tjatar i bakgrunden. Roots Manuva i stereon. Har försökt att göra en ny playlist i itunes. Det går långsamt men bra. Mycket bra grejjer kommer up för radion nu. Bra intervjuver, Cool Kids, the Mitchell Brothers som jag snakkar ex flickvänner med. Dom är förvånansvärt liberala.

Bara en lil' update.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hälsa din mor!

09:33  

Skicka en kommentar

<< Home