onsdag, maj 16, 2007

Hanna


Wööh, tyska A-kassan kräver en del papper mään. Typ hela mitt tyska liv i pappers form. Igår gick jag o drog kopior på rubbet, nu snart skall jag gå o lämna in allt ihopa till dem. Sedan skall den grejjen nog vara biff. Det var lte sorgligt att hela mitt tyska liv gick att sammanfatta så enkelt. 40 sidor med svart klotter på.

Men, pepp, pepp fo sho!! Hanna kommer kl 14.25 idag! Den kvinna (förutom min mor) jag har bott längst med, två härliga KV år rockade vi det från Masthugget till Majorna. Jonas S med kompisen Olle (?) är redan här. Tänker att jag skall bli full på Strawberry daquiri ikväll... men det e ju bra som jag tänker. Eventuellt rockar vi hip hop klubben 15th floor (som ligger på 15 våningen vid alexanderplatz). Men imogon, pepp som fan, JUSTICE lirar på 103 och jag e där! Skall bli fett att se. Funderar på om jag inte skall försöka göra en intervju med dom.

Har kanske redan kittat ett bar jobb som eventuellt börjar om en månad, och ett eventuellt snickar jobb igen.

Har, tro det eller ej, blivit lite sugen på att åka hem o hälsa på. Tänker att jag kanske skall göra det över min födelsedag. Kanske kanske skall jag åka med i en bil upp till Oslo tidigare än det, då stannar jag i Gbg så får bilen åka up utan mig o sen komma tillbaka o hämta mig någon dag senare.

Freue mich

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ola heter han

12:14  
Anonymous Anonym said...

ojojoj, när fyller du år igen?

22:02  

Skicka en kommentar

<< Home