onsdag, juni 06, 2007

Hem o jobb


Nu e jag ju hemma igen, har inte hunnit blogga på ett par dagar, det har varit rätt stressig efter som jag precis som förra sommaren jobbar svart som snickare/alltiallo. Jag bygger en butik i mitte. Det e roligt... jag känner mig sund när jag jobbar med kroppen. Det e en konstig känsla. Men bra. I kväll är det justin timberlake konsert, jag skall husstle mig in på efterfesten ikväll... Timbaland skall rappa... jag e taggad. Undra om mina "blagger" talanger kommer bära denna gången med... tror inte att jag kommer in faktiskt, det e "invitations only" men jag har inget att förlora och allt att vinna. Jag gillar det. Funkar det inte funkar det inte. Ingen big deal. Förmodligen kommer timb bara bara stå bakom DJ båset, dricka en flaska champagne o sen dra till hotellet med ett par groupies.

Det är alltid skönt att komma hem till Berlin. Speciellt nu efter som jag verkligen vill snacka med morsan ang. Stimpys bort gång.

Holländska är ett lätt språk, jag skulle nog kunna lära mig det fullständigt på ett par månader. Kunde läsa och förstå en hel artikel om hur man stoppar ljus, på holländska.

Nu skall det husstlas...

ps. Skall jag byta språk på bloggen till engelska? Jag har fått flera förfrågningar/krav på det.

Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

nä jag tycker inte du ska byta språk. jag tycker din berättarstil kommer mest till sin rätt på svenska. plus att jag skulle tycka att det vore lite töntigt att byta till engelska, fast bara lite.

22:34  
Anonymous Anonym said...

I can just imagen you rapping away in getto-lingo about the Kazars and
and your mothers cat...

13:26  
Anonymous Anonym said...

nejj!!! inte engelska! det blir bara töntigt. länge leve svenska slanget!

09:22  
Anonymous Anonym said...

Neeee. byt inte språk gubben...

Drar till Nice v 26. Bo i lyxhus och bada i pool.

men ska försöka ta mig till Berlin nån gång innan september i alla fall. får klura på det...

här har det varit 28 grader typ idag och så jobbar man.. helvetes skit.. men det ska vara fint i helgen också tror jag...

hälsa timbi

20:33  
Blogger Mattias said...

Om du byter till engelska så dödar jag dig.

Jag dödar dig leo.

17:39  
Anonymous Anonym said...

you don't have to write in english as far as I'm concerned but you can give me a link to a good translationsite, so daddy can actually understand.

16:16  
Anonymous Anonym said...

You can never find such a good tranlator that may guess what Leo is spelling in swedish and then make something worth reading in english of it...

daddy

01:02  
Blogger Leo said...

true!

23:50  
Anonymous Anonym said...

ledsen...

daddy

01:18  

Skicka en kommentar

<< Home