torsdag, augusti 09, 2007

Chrome + Floss

Yo, ikväll e det Chromeo + Flosstradamus, jag hade förfesten till denna konserten förra Lördagen. Men nu e förfesten slut, jag har Leo + 5 på listan, och livet känns rätt rock n roll trots den lilla missräkningen.
Upptäckte Floss grabbarna någon gång förra hösten, då hade de redan skapat musik löpsedlar i Chicago ett tag med sina "ökända" fester i City Hall. Det var nog spåret Ravestradamus - Act a fool som fångade mig, och när jag väl var intresserad rullade det på, Chromeo har ju funnits i bak huvudet sedan Needy Girl typ 2004, det e en riktigt fin liten låt. Men jag tycker att nya albumet e helt sjukt bra, allt e typ hitts. Från inspirerande Fancy Footworks till slicka Bonafied Lovein till pumpande Tenderoni (tyvärr är musik videon till tenderoni rätt kass). Chromeo kör sin grej stenhårt. Floss killarna Josh o Curt däremot hoppas lite över allt, min favorit projekt är lätt, Kid Sister och Hollywood Holt projekten, kolle in det! Imorgon spelar dom i London.

som alltid

Leo