tisdag, juli 31, 2007

ehh

Weh, i lördags var jag på Jorys och Olafs invignings fest för deras butik. Det var mycket trevligt, jag var rätt sliten efter Vice festen dagen innan. Men dom hade en liten kuban som stod bakom baren o blandade drinkar så jag tänkte, va fan... spriten var ju gratis så jag kan la låta ett par slinka ned. 5 timmar och 12-14 Cuba Libre senare var det dax att dra hem, jag var riktigt bubblig i magen hade hunnit vara på dass typ fyra gånger sedan jag kom till festen, tydligen hade jag blivit matförgiftad av en lite kass hollandaissås och givetvis en hel del dricka.

Så jag satt på dass hela natten, om jag inte skall vara grafisk så kan man väl säga att jag aldrig har känt mig så tom förr. Senaste gången jag spydde var jag typ 16, eller? jag har nått svagt minna ev att det har hänt mellan det.... nån som minns nått pinsamt??

haha.

Vill bara dela med mig av den informationen.

Nu måste jag skynda mig att göra klart Dirty Canvas flyern o Nordwind hemsidan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Thommie tror att det är han som ska göra Nordwind...?

19:25  

Skicka en kommentar

<< Home