lördag, juli 28, 2007

Min dandy polare

Glömde nog att nämna att jag var på fest hemma hos min enda Dandy kompis, Andreas, det var nice han hade ett cocktail sett från 30talet som vi stod o snackade över. Sjukt väl koordinerad kille, alltid med sitt cigarett munstycke i högra handen o en väl stuken skjorta. Hade dock lite dåligt samvete efter som vi drog till Grimetime festen under Alexander plats efter det och i farten tog med oss hela festen typ. Grimetime festen var dunder. Kolla in videon, 5 poäng till den som jag spotta Jonas, Erika, John, Karolina o Casey.

Igår var det förfest hos jonas, fan det låter verkligen som att jag bara festar, men det ju sjukt tråkigt att skriva om när jag sitter hemma o jobbar eller ligger o kollar film. Jaga, efter en suverän förfest drog vi till Vice efterfesten... det var nån festival i stan som vice sponsrade, och jag fick äntligen dansa till Mehdi, det har jag väntat på.
Läst nyligen att Chromeo och Flosstradamus kommer till Berlin den 4 aug. så jävla bra kväll det kommer att bli då! Feeet förfest hos mig, skall inte göra om misstaget jag gjorde förra gången Floss pojkarna spelade här, festa för hårt dagen innan. Japp så e det!