torsdag, augusti 09, 2007

Tråååkigt.


Gud vad jag har tråkigt, detta e avig sidan av att inte jobba, alla andra e as sena med att bli klara efter jobbet.Jag har varit klar i två timmar. Jag vill verkligen gå här ifrån nu. Ska ringa hannes o kolla om han e på Möbel Olfer än. Väntar på att Paul skall ringa, han e tydligen i duchen, Sandra e på nån liten exlusiv tillställning och KC jobber fortfarande, jag vill bli taggade o pepp som fan innan spelningen ikväll. Ja! nu ringde Paul, drinks i F-hain om 40 min, korkar upp bubblet. Dricka ensam, finns det nått mer tragiskt (för mig asså). Ush o fy. Nu jävlar skall det festas!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Heja Leo!

Jeg hetar Niklas og arbetar för CPH:DOX, internella dokumentarfilmfestivalen i Köpenhamn. Vi er interesseret i at screene den dokumentarfilm "Grimestep", som I laver, på vores festival til November. Er den klar nu? Vi har deadline för programmet 1. september - kan vi få en screener dvd på filmen eller hur?

KH
Niklas

17:13  
Blogger Unknown said...

Du må gerne emaile mig på
niklas@cphdox.dk

mvh.
Niklas

17:24  

Skicka en kommentar

<< Home