tisdag, november 06, 2007

Inget Internet


Alls. Det suger slapp kamel kuk att det tar 4 veckor innan man kan fa sitt internet anslutet. I princip har jag förlorat en del av min kropp. Jag har försökt ta ut pengar i tva dagar utan framgang, sa jag loggade in pa min bank o döm om min förvaning när blansen är 0,00. Ringer desperat upp min bank och det visar sig att de som en säkerhets atgärd har bokat upp alla mina penger efter som ett företag vid namn "Jazz Inc" fran USA har försökt begära ett belopp om 6000 kr fran mitt konto. Tydligen var min bank uppmärksamma och istället för att ge dom pengar spärrade de mitt konto, det är jag förstass glad över men det betyder att jag maste fa ett nytt kort utskickat till mig ich det tar lang tid. Lyckades övertatala dem att ge mig 30 min sa att jag kunde springa ut och ta ut sa mycket pengar jag kunde, sedan spärra de kortet och skickar mig ett nytt. Blöö, har CP mycket cash pa mig nu dock. Lite upprörande. Jag blev verkligen sjukt rädd när jag sag det första konto beskedet.

Mattias är i Berlin och god kristen som han är bor han i Kyrkan även här. Jätte konstigt. Jag tror att han huvud har blivit större sendan jag sag honom senast.
Jag kommer till Göteborg den 23 dec. och ker hem den 31 dec. det e en vecka i Sverige, sa lange har inte jag varit hemma pa ett och ett halvt ar. Vujj Vujj. Ja som sagt, det blir inte sa mycket internet för mig, vill du natt sa ring mig.

5 Comments:

Blogger Nose said...

Två ord: Trådlösa grannar.

11:07  
Blogger Leo said...

Tva ord: Inget WiFi.

11:08  
Anonymous Anonym said...

kommer du själv till hemorten
över jul eller kommer KC med?

14:35  
Anonymous Anonym said...

två ord: skaffa ett!

22:56  
Blogger Leo said...

tva ord: tysk land

nope ingen kc denna gang, jag kommer hem själv. tänkte att jag skulle bo lite hos dej om det e lungt.

17:45  

Skicka en kommentar

<< Home