onsdag, oktober 24, 2007

Nya Lyan

Jupp så har man ju skaffat lya, och här ovan e ritningen över den. Fett. Fan va jobbigt det var att flytta den där soffan igår... och jag blev tvungen att åter igen jobba till kl 04.30. Man kan ju fan inte sitta o korr läsa 4 timmar innan deadline. Så dumt. Så jag fick bara sitt o vänta o vaänta på att ändringar skulle trilla in i min mail, typ 200 hundra stavfel. Jag blev riktigt förbannad men visade det bara för mig själv.

Jaja, taggad som fan för att flytta iallafall, idag förlorade vi dock vår chaufför. Han skall börja jobba eller nått sånt fånigt. Jag e trött på att jobba, ge mig ett 9-5 please! Kanske skall börja söka sånna snart... måste ju ha en stadig inkomst nu när jag har en dyr lägenhet. Men det skall bli så jävla värt! Jag kan inte vänta tills vi har central värme och inga lägenhets kompisar, jag skall gå runt naken i en vecka bara för att jag kan. pepp pepp. Köket kommer att bli grymt, jag har det planerat in i detalj, efter som det bara är jag som lagar mat, eller KAN laga mat rättare sagt.

Mmm, här nedan e ett litet guld korn från min o Pauls två manna fest:


7 Comments:

Anonymous Anonym said...

ah, fick soffan plats i bilen?

18:16  
Blogger Nose said...

Jag gillar dom randiga väggarna! Men guldkornet kan jag inte se.

09:58  
Anonymous Anonym said...

Men vart ligger lägenheten? jag har inte fattat i vilken stadsdel.

Grattis som fan i alla fall!

16:04  
Anonymous Anonym said...

det är jag alltså... ;)

16:04  
Anonymous Anonym said...

okey. nu såg jag. shysst läge..

16:06  
Anonymous Anonym said...

Inget badrum...
och inga guldkorn...

21:32  
Blogger Leo said...

Såg nu att guldkorna inte hade kommit med... fixar det pronto. Tyvärr inget badkar, med dock ett bad rum, ritningen visar inte exakt hur badrummet ser ut... det e från våning två den är o vi e på våning ett.

16:29  

Skicka en kommentar

<< Home