lördag, oktober 13, 2007

Back again

Kan man kalla detta gay?

Nä, det var ju fan inte igår jag bloggade. Det har varit sjukt tummultigt i mitt liv det senaste, efter som Nordwind inte fattade att jag åkte på semester i en månad så har jag haft CP mycket att göra sen jag kom hem från morfars begravning.

Men nu verkar det som att det har lugnat ner sig lite.
Jag har sökt jobb som statist idag, verkar nice, har en polare (mia) som tydligen gör sånt hela tiden man får typ 50-60 € för en timmas jobb. Så nu e jag inskriven i tre olika statist jobb agenturer.

Ja, var fan skall jag börja... Jag har iallafall en jävligt bra bild till denna texten... det roligaste är att han ser lite ut som Paul. E det nån som kommer ihåg gammla hip hop hotet Paula Perry? Jävligt stabila grejjer. Det har varit mycket festande det senaste, morsan och hennes vapendragare Bum kommer hit imorgon, kanske att det blir en lite lugnare vecka nu då, men vem vet egentligen. Mossan uttryckte tydligt att hon vill dricka mycket cocktails så, ja du fattar.

Försöker länka lite DJ jobb nu med, tror att det kommer att gå bra. Jag plockade ju upp Assaults "Straight up Detroit S*it vol. 1" OCH (!!!) hör o häpna, jag skall starta en blog på engelska, "YEAH FOOL!" skall den heta, mer om det senare, den skall iallafall inte handla lika mycket om mig, haha. Inget mer navelskåderi. Men det kommer ju lätt att bli en skriv exercis utöver det vanliga. Så det blev så jag löste språk problemet.

Har ett gäng bra bilder från GBG resan, mer från USA förståss, men det har jag inte tid att pilla med nu, kanske imorgon. Det e ju super mycket höst här nu och allt börjar om igen, 9-5 jobbande (kanske) och Rebel Commander bloggar regelbundet igen.

Mmm höst, nu jävlar skall det hända grejjer, plus att jag kollar på lägenheter nu, en massa, skall flytta ut ur kollektiv, det e dax. BOOM!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

skönt att se din blog igen... funderade ett tag idag på att klaga... men se det hann jag inte.

23:35  
Anonymous Anonym said...

Grymt att du bloggar igen. Det börjar hända lite grejer i gbg i alla fall. Hade en sjukt nice utekväll i natt. kul och konstigt typ.
Hörs snart... måste komma till Berlin
i vinter!

08:29  

Skicka en kommentar

<< Home