söndag, oktober 14, 2007

post trauma

Watergate igår, med hela ligan, inklusive typ alla nya jag har lärt känna de senaste månaderna, jonas, paul, kc, kristen, shelly, julana, arthur, emma, gregg, jamie, evan och så vidare. Började hemma hos case med vodka o champagne och runt 2-3 snåret hittade vi in till watergate. En tjej började gråta pga av ett brustet hjärta, eller kanske mest av allt sårad stolthet (om jag får säga min mening (det e ju faktiskt min blog detta)). Nice var att Evan trixa ett par gästliste platser igen, eller som vanligt kanske. Jag kom på mitt DJ namn igår kväll... nu mins jag det tyvärr inte, skit långt o komplicerat, men det var bra som fan... lite sverige bilder:





1 Comments:

Blogger Leo said...

Namnet var DJ Stress Busting Nookie! Damn thats hot!

14:10  

Skicka en kommentar

<< Home