onsdag, november 14, 2007

Korv

Image copyright: www.neonsleep.com
Det regnar snö blandat här, hela alexanderplats luktar rökt korv, kanske skinka. Jag har precis haft lunch möte med en harmynt man, dock gladlynt och klarsynt. Han äger en mac butik och det verkar som att han skall sälja min väskor i sin butik och sin on-line butik. Det är bra nyheter.

Är det nagon som har ett jobb till mej?

Jag ser hur min pengar börjar ta slut, jag klarar mig en manad till men sen e det stopp. Maste börja jobba denna manaden. Eller sa satsar jag sten hart pa att lansera mig som DJ, det verkar inte som att man maste kunna natt särksilt da. No offence.
Vi fick var första snö när matte var här, ja just det ja, matte var här. Det var roligt. I fredags var vi först och drack drinkar med tva svenska tjejer, jonas o tatti kom o mötte upp och vi rullade till en S-bahn fest som www.Neonsleep.com anordnade. Den hette LORDS OF THE RINGBAHN, tok feeeet. Tack för det Welfe och Daniel!
Image copyright: www.neonsleep.comImage copyright: www.neonsleep.com
Image copyright: www.neonsleep.comImage copyright: www.neonsleep.com

Om du e kompis m jonas pa facebook.com sa kan du kolla in hans film fran festen där. Vi drog vidare efterat till en lite klubb/bar i f-hain, där det var födelsedags fest och all öl var gratis! haha. Matte blev sa jävla glad. Sen ser jag honom betala för ölen ända. Hursom sa blir han trött och gar hem, jag o resten drar till Sebastian som oväntat spelar pa Icon. Väl där lyckas vi jag snacka in 6 personer gratis, helt sjukt, blagging skills in tha house! Tjejen i kassan bara strök random namn fran gästlistan. Ungefär sa här sag det ut när vi kom in:Image copyright: www.neonsleep.com

Efter ett par timmar av det var vi trötta, sa trötta att vi tog en taxi hem. Matte lag o sussade. När jag har krupit ner i sängen kommer matte in i rummet.
- Hey Leo, du maste ju fan ga ut med mej när jag e i Berlin.

Sagt och gjort, matte släpar mig motvilligt ur sängen och vi tar samma taxi tillbaka till Icon och Sebastian, enda bilden fran det som jag hittade är denna, men den e inte fyskam:Image copyright: www.neonsleep.com


Det var kul iallfall, lördagen spenderades pa the Villa som det verkar som att Daniel äger, eller bara driver, det e lite oklart men jag har en känsla av att vi kommer att hänga en hel del där, framförallt som att Steed lord är bokade snart!

Och i ett försök att kunna aka till L.A. gratis har vi nu startat DJ team YEAH FOOL! Här är en exclusiv 30 min mix av DJ Stressbustin Nookie och DJ Dance with a hottie:

Extended dance for whaleing! DOWNLOAD! (50mb)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Cojones Leo! Harmynta shall rise! Fint du lyckades smyga in "gladlynt och klarsynt". Det verkar onekligen som den gode Handelsresanden i Gud har satt tidig sightseeing i system. Minns känslan av att stå framför Ungerns parlament en söndagmorgon förra året, stum av trötthet. Söndagmornar är exotiska, på gränsen till surrealistiska. C'est la vie, c'est la vie/Andro

21:04  
Anonymous Anonym said...

"Leo and his amazing technocolor dreamcoat"

08:42  
Blogger Leo said...

det var konstiga kommentarer.

13:03  
Anonymous Anonym said...

vad är det där neonsleeps som tar alla dina bilder? kan inte du fota dina fester själv din latmask?

16:02  
Blogger Leo said...

det e en bra event foto site som rakade ta mycket bilder när jag var ute. jag hade ingen kamera. inte lat.

12:28  

Skicka en kommentar

<< Home