måndag, november 26, 2007

Ny Karriär.

Japp imorgon kommer KCs bög polare Sean hit fran Chicago, imorgon inleds ocksa min film karriär, som öst tysk skall jag vandra över muren in i väst, en annan agentur ringde idag och vill att jag skall komma pa nan sorts photoshoot nu, sa det e jag pa väg till.

Om nagon fragar vad jag jobbar med kan jag nu säga, att jag e en väsk agent-grafiker-statist-skivbolags VD-DJ!

Vill passa pa att tacka alla som kom till min första och KCs 24:de Thanks Giving fest, det var riktigt roligt. Maten var underbar tack alla som bidrog med rätter, vi har diskat alla skalar sa det e bara att komma o hämta.
Vi har nog mat för tva veckor till kvar dock, flipp sidan är att det var ruggigt äkligt hemma hos oss när vi vaknade, drinkar o sängen rödvin pa väggarna i köket, sma sma bitar av kalkon över en hel vägg (jätte konstigt) och det härligaste överraskningen, cigg fimpar i örngotten! Woo, jävla tur att vi fick lite pant och lite mat, annars hade jag nog varit arg.

Jaja, nu maste jag nog ila, in med magen ut med bröstet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

spännande utveckling... jag menar inte resultatet av tacksägelsefesten, utan jobbsituationen. Berätta mer snart.

(PS. Jag har ny dator men inga gamla e-mailadresser, så du får gärna maila mig vid tillfälle så jag får din adress igen).

Ha en trevlig julmånad!

Peter

09:49  
Anonymous Anonym said...

Mannen, om flippsidan var en vägg tapetserad med kalkon vågar jag knappt tänka på va som floppade. Jag märker inte ord, jag är bara dum som så. Fick du någon klarhet i hur det gick till? Om inte; rigga kamera nästa gång o hemsök terroristen. Hur gick det med östtyskandet, och framförallt, var det några riktiga östtyskar med vid inspelningen? Jag tror på bara västtyskar. Har varit en arbetsam vecka här hemma, Ghostface, Wu-tang, Beanie Sigel, Styles P och Scarface har läckt. Andro

19:09  
Anonymous Anonym said...

Ny battlestar Galactica! Specialepisod som långfilm! Razor! inleder 4.e säsongen. vette fan när 4.de fortsätter. nu vet du! I Surrender!

23:32  

Skicka en kommentar

<< Home