torsdag, december 20, 2007

Massa bilder o jag bloggar igen! Wee...

Ok, jag har varit rätt kass på att blogga sedan jag fick internet, det måste jag med ge, så här kommer en tung en, massa roliga o färg glada biler för både stora och små... Och dom säger ju att EN bild säger mer än tusen ord så då kan ni ju föreställa er hur lång tid det hade tagigt att förklara allt detta. Plus blid texterna... eh.

Just nu håller Case på att packa för sin USA resa, hem till familjen, själv tar det tre dagar innan jag får åka tillbaka, kommer nog bli skumt att loma runt här ensam. jao jao... kl 05.00 skall vi vara på flygplatsen, snacka om att jag kommer att sova när jag kommer hem eller. haha.


Nick och Toby på väg till Maria am ostbahnhof och Guns N Bombs, det var förövrigt den kvällen toby snodde vår julgran till oss. Och case tog den i en taxi hem till oss, och jag sov mig igenom hela härligheten.



Resten av fotona e copyright till jonas. Detta e del av VJ Arthurs set till sammans med vårat Yeah Fool! gig. 

Case, Arthur och killen i den blonda peruken e Daniel han som äger the Villa.


Case "rattar" mixer bordet... Brevid mig ser du Toby, vår bakgrunds dansare, eller skakare kanske. I för grunden står sofia o spanar.


Tja, JAG gillade iallafall musiken.


Detta kortet e roligt för det är typ av alla! Från vänster övre rad: Arthur, Toby, Leo, Casey
Mellanraden: Sally, Nick, Anja och Tals armbåge.
Främre raden Hunter och Elin


In action...

P
Paul gillade det!


Jag brevid en av tjejerna frpn the wasted little piccadillys


Sally o case på super exclusiva fashion eventet... typ alla tog kokain och var trådsmala. Stället e rätt koolt, för det e lite som en speak easy, man måste knacka på en liten dörr och stå på en gästlista för att få komma in, snor snyggt e det också.