fredag, december 07, 2007

Snabb genom gang

ok, sa, det har ju hant lite sedan sist.

Shawn var har, det var riktigt trevligt. KC jobba o jag guida runt honom i stan pa dagarna. Forsta dagen han kom var jag dock upptagen med att spela Amerikansk soldat i natt tyskt episkt drama om berlin muren.

Idag har jag statistat som prostituerad, det skall jag göra i morgon med. En roll som klippt och skuren för mig. Och imorgon knväll e det premiär för Yeah Fool! första giget pa the Villa. Det kommer att bli grymt bra.

Förövrigt e jag pank, söker massa jobb som jag inte e kvalificerad till nu, med fejkat CV. Det är underhallande läsning och skrivning faktiskt.

Satan va lite tid man far online för 25 cent, jaja, snart tror jag iallafall att vi har internet hemma, det borde hända rätt snart nu. Oj nu e det över om 30 sek. hej da!