lördag, februari 23, 2008

Fist Fuck mixtape


} DOWNLOAD {
or paste this in to your webbrowser: http://www.zshare.net/audio/7948231b92718a/

Jupp, som utlovat, månadens ANDRA mix! BOOM! och som jag skrev i förra själv hype:ande blog inlägg så e det mest bassline house o booty bass eller ghetto tech om du vill, stökigt är det iallfall. Och jag kan garantera att ingen kommer villja sitta stilla om du drar igång det på förfesten. Det skulle vara grymt att vara förfest DJ, man kan börja lite soft med fin Soul o RnB, glida över till lite softa crunk o hip hop evergreens, sen hård crunk o deep house o sen tillslut booty bass... Skulle vara fett.

Lyssna o njut, det gör jag.

Play list:

Yeah Fool - Intro
A1 bassline - Its alot VS. Lil John - Yeah Fool mix
Count Of Monte Cristal - Ghetto bitches Sinden remix
Holloway & Splurt VS. Sinden - Ring my Bell lets get together
Raziek - 5 Fingerz
Manix - Oblivion
Dexplicit - Kaisa Over you Rmx
DJ Absurd - Fever
Alter Ego - Fuckingham Palace (Bombamans really really super long remix)
Goon & Koyote - Keep dancing
Maskinen vs. Three Six Mafia - Who Run It
Pinhead - Baby Luv
Shawty Lo - They Know Mano remix
Cybotron - Debbie Deb
???? - Bootay remix
House of Pain vs Mickey Slim - Jump Around (Deadmau5 Remix)
Sinden & Count Of Monte Cristal - Beeper
Beastie Boys - An open letter to NYC (Chew Fu Remix)
Boys Noize & Down (Siriusmo VS Boys Noize remix)
The Toxic Avenger - Superheroes 2007 (Mix Hell earplugged def remix)
Störschall - Through your veins

Som alltid
Leo


Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu är jag säkert apdum, men hur laddar man musiken? Klickar man på länken så dyker ju en bild upp?

Tjipp,

Peter

13:06  
Blogger Leo said...

Du skulle kunna följa den lilla instruktionen och klippa in länken i don webbrowser, man felet e mitt, jag trasslade till det med html koden, nu skall det vara löst dock...

16:36  
Anonymous Anonym said...

Sweet!

Ser fram emot att lyssna på mixen!

Peter

16:48  
Anonymous Anonym said...

världsklass!

Den där mixen följer med i I-poden mig vart jag än ska. morgonvagnen som på gymet.

21:38  

Skicka en kommentar

<< Home