torsdag, februari 07, 2008

torsdags angest


Fan va meningslöst allt e... Haha, det kanske e en klisché men ibland smyger sig den där känslan in i ens liv utan att man vill. Jag har börjat ana den nu sa snart jag har börjat jobba, jag ville ta semester med en gang, efter en knapp manad. Det e inte det att jobbet är sa trakigt, det är det inte, det e ett roligt jobb. Det är natt annat som stör, tvanget kanske kravet... Kanske.
Det är en mental belastning att ha ett ansvar
Nyligen har alla bubblor i mit förhallande blivit höga kullar ocksa, inget som jag inte kommer att lösa, plus att det bara e i mitt huvud, inget som jag delar.
Case har börjat sura när vi e ute för att det e nagra tjejer vi hänger med som har försökt att hangla med mig, typ:

- Casey verkar vara en tjej som tycker att det e ok att du hanglar med andra tjejer.
- Nä, nä det e hon inte.
- Nähää...


När det i själva verket skall vara jag som är den svartsjuke, det har vi bestämt för länge sedan, inte uttalat, men du vet hur man bestämmer roller i en relation. Jag e inte särskilt svartsjuk sa jag har latsas lite, det funkar bra. Nu e det nagon som ändrar om i roll listan dock, dax för en ny casting kanske... det känns bra när jag tänker pa det, casting, smakar pa ordet.

"CASTING"

En lösning iallafall.
Igar var jag pa Adobe o Apple workshop, trist som fan men dom hade goda mackor ocg nya I book:en e jätte tunn, jätte jätte tunn. Pa kvällen gick vi alla till White Trash o käka, jag var iofs inte hungrig, Jon är fortfarande kvar här (du minns KCs kompis som kom o besökte oss) och jag börjar tycka att det e dax för honom att sticka nu, en vecka är länge för nagon man inte känner, as trevlig förstass men jag saknar att kunna vara ensam hemma. Vi blev ett riktigt stort gäng där, Sally Toby jag KC Jon Tyler Nico Zora Arthur o tre andra som jag inte minns vad dom heter. En gillar Peep show och en jobbar pa skivbolag iallafall. Vice Nico snackade om att han skulle boka oss till Tape i slutet av februari, skulle vara roligt ju.

Som alltid,
din Leo

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läget Leo, när man läser mellan raderna förefaller det som om du är satt i skamvrån? Eller det kanske var bilden som gav det intrycket. Grymt med spelningen. För din del,visst, men också för Slovakiens. Vem kunde ana att de hade råd att ta in folk för att spela musik. Fin stad också - Bratislava. Det där vicekortet var mycket hipster, dedikerar därför hip 2 da game: http://www.youtube.com/watch?v=djSlZlxfRuo
Andro

18:24  
Blogger Leo said...

Haha, jag tror att jag lever mitt liv i skamvarn... Det skall bli kul o aka till bratislava. Har bara rest igenom en gang förut. Sa tackar man och bugar för dedikationen...

10:51  

Skicka en kommentar

<< Home