torsdag, februari 14, 2008

massa bra musik i helgen


Det var länge sedan jag var sa taggad inför en helg att jag kände behovet att blogga om det, och ikväll kommer Nina hit, skall bli sjukt kul!
Sa, fredagen kommer att inledas med en liten förfest hos oss, ett par väl valda vänner, lite sprit mycket attityd. Sen iväg till Villa (gästlista e löst) där dom har en helt fantastisk line-up:

BOYZ NOIZE
MODESELECTOR
FEEDZ

Boom! Sa där har du min fredag i en kokosnöt... Pa Lördag e det dax för Tape igen... Stor skojaren TOP BILLIN kommer o vänder vax. Upphetsande eller hur?! Skall försöka göra en mixtape i helgen med sa att jag kan dela ut lite mandags godis...
Sally visade mig denn bizzarra youtube rip igar... godtube:


Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=69765&from=program_ao

Triple n Touch leker matadorer i 12.e avsnittet... Det här måste du spana in Leo...

01:22  
Blogger Leo said...

later underbart!

10:58  

Skicka en kommentar

<< Home