tisdag, januari 29, 2008

En san där igen

Ja, sa var det dax för en san dar fotoblogpost igen... here we go!

Jag inleder mjukt med en liten "folk lanar min keps" session, ovan Sandra, under Nick.


Just det, Julia o Patrik var ju här pa besök, här J med Sally.
Okänd tjej med min keps.
Toby tycker svenska flickor smakar gott...
Arthur o Case
Nick o Sally
Besökarna.
Utsikten fran mitt kontor.
Vi var underjorden pa en "Hit & Run Cinema", lääskigt.
Gissa vilka hur som är fejk hus!
Roliga tyskar del 1
Roliga tyskar del 2
Tobster
Hanna
Hannes
Anna Bell o Inez
Tomten
tja...

Kavinsky

1 Comments:

Blogger Der Panzerbär said...

haha! Jag visste väl att det var dig, vars blogg jag dito hittat av slump, jag såg dig på Marias am ostbahnhof.

Inte visste jag att jag var en så duktig spion.

01:17  

Skicka en kommentar

<< Home