måndag, februari 25, 2008

Its all wrong, its all wrong...

Här är mandag morgonens skörd av klub angest, först försöker du hitta mig i denna videon fran en Vice fest, det e rätt enkelt efter som jag uttrycker min klub angest tydligt:


Its all wrong! jag har rätt.

Efter det lyssnar du pa Berlins national sang, du kan nog lista ut av den handlar om även om du kanske inte förstar alla orden, annars far du fraga.



Jag tror att ofrivilligt klubband och angest pa klubben kommer bli sommarens grej, i allfall i stockholm.

Som alltid
Leo

Etiketter: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahaha, no comments

16:58  
Blogger Leo said...

eventuellt den mest motsägelse fulla "comment":en pa länge... haha.

17:27  
Anonymous Anonym said...

tjejen med näsblodet är fin..

peter

03:06  

Skicka en kommentar

<< Home