måndag, januari 28, 2008

Vahnsinn

Boom... tung helg, bra men tung. Sag precis att neonsleep.com har lagt upp lite fina bilder fran förra helgen... dom hittar du HÄR och HÄR.
Första är fran skivsläpps party pa nya Tresor, ligger i källaren till Vattenverket, som jag o johan besökte för ungefär ett ar sedan, sa det e ett koolt ställe men sjut mycket fula typer där, som bilderna skvallrar om. Andra länken gar till bilderna fran min första band bokning pa Villa, NIYI var en stjärna. Bloggade jag om det? Det var roligt iallfall, och jag o case gjorde ett riktigt grymt dj set, riktigt grymt. Skall försöka fa fler bokningar nu, inte bara pa Villa. haha. Men vi har blivit uptagna i (f.u.c) familjen nu iallafall. Jag försöker organisera en Booty-Bass kväll pa Villa nu. Med Absurd, Marvy och Raziek fran Paris. Kommer att bli grymt.

Just det ja, helgen var full späckad, först Helens galleri öppning som var trevligt men jag tycker fortfarande att Gallerier innebär gratis sprit och det gjorde inte detta, faktiskt rätt sällan i denna staden. Sen drog vi i ett 11 manna starkt lag till Johans husfest som var riktigt trevlig, Steven blev riktigt gubb full. ja, Steven e en snubbe fran Detroit som vi har lärt känna här, as rolig, men alltid fullast. Pa s-bahn till Tape o Easy Jet Set fick han ge up, da hade han fyllt hela s-bahn dörr öppningen med veckan samlade middagar. Det var en sjukt enkel drunk ditch dock.
Jag minns inte sa mycket fran Tape om jag skall vara helt ärlig. Mycket dans, dricka, försökte övertala en falata att dom ocksa behöver "hag's", sen gick vi o letade efter tjejer till henne, det gick kass, dom trodde att jag raggade istället, tror att flatan blev sur efter ett tag. Men jag lyckades iallfall laga en stor middag när jag kom hem kl 7 pa morgonen eller natt.

Pa lördag hade Julana födelsedags fest o senare pa kvällen skulle jag o case till Maria. Vice ville att hon skulle ta bilder av festen sa vi hade skönt presspass till Club Transmediale, grym fest var det, lite konstigt att bara vara vi tva där, speciellt eftersom jag var typ ensam heltiden för case fotade. Men jag hade rätt kul ända, Kavinska var riktigt bra, inte alls som senaste gangen jag sag honom. Den gangen da en av Acid Girlsen viskade i mitt öra att han var känd som världens sämsta DJ.

Igar var det en sandär soft söndag, chillade i Tobys o sallys crib, käkade pizza och sag en as bra film, Shark n Eagle fran nya zeeland. Lite som en blandning av Little miss sunshine och Napoleon dynamite. Kolla in om du inte vet...


Som alltid:
Leo

Etiketter: , , , , , ,