tisdag, mars 25, 2008

Rörliga mandagar

Rörliga mandagar pa en tisdag tänker du kanske, har världen blivit galen? Eventuellt har den enda konstanta i dit liv blivit ruckat. Eventuellt sa är detta den märkligaste mandagen nagonsin, och ganska troligt kommer du att jobba även pa lördag, vilket gör detta till mandag. Safe.

"Ooh Girl!" - An Honest R&B Song


Pask helgen var lugn o fin, lite fest mest ligga i sängen Csey lämnade inte lägenheten pa tva dagar, knapt jag heller, bara i 10 min totalt. Nice som snor. Sitter o gör t-shirst, dom later mig göra det när dom tycker att jag är över kreativ, typ kommer med 8 logo förslag som alla är lite urballade.
I helgen blev det bestämt att Yeah Fool nu har en rappare, vi vet inte om han e bra ännu, haha. Och case skall börja rappa hon med. Jag e lite tveksam till om hon verkligen kommer att lägga manken till o göra det men hon verkar gilla idén iallfall.
Sag Muriels Wedding och 16 Candles i helgen med. Är dom romantiska komedier?
tja...

Ibland känner man sig lite ledsen:


Sjukt bisarr och ogreppbar men märkligt catchy.

Tack till Peter och flymusic.co.uk

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Reh Dogs "Why must I cry" påminner om "Det är dig jag vill ha" med Latin Kings - icke?


peter

02:43  

Skicka en kommentar

<< Home