måndag, april 21, 2008

Rörliga mandagar och helgen

Ok, kombinations blogpost, watch me flex mi skillz.
Feeeet fest i lördags, alla var skit glada, conny o alex, (dom som äger scala) verkade fett nöjda. Alla DJs hade roligt, utom Marvy som inte fattade hur men satte "cue points" pa en technics cdj, han maste ha en pioneer tydligen, men det verkade ga bra till slut. Jag missade förstass att möta dom vid flyget pa morgonen, jag skulle ha varit där kl 08. Absurd ringde 08.25 o undra var jag var, jag kunde inte ljuga o fick ta o betala deras taxi fran flyget till mej. det blev bara 32€, lätt värt att betala för att fa sova dom extra 90 minuterna. Raziek var sjukt mycket längre än jag hade föreställt mig, typ 2.10cm eller mer.
Dom e ett helt bizzart gäng att hänga med, framför allt som det mesta som sägs e pa franska o översättningarna är röriga och med mycket brytning.



förra helgen spelade round table knights här pa picnic, jag var utanför o fick pepperspray i munnen da, detta är revangen... haha

Just det ja ater till helgen, 750 betalande gäster tillslut, jag var kvar till kl 08 när sissta gästen stack. det var mycket lyckat.



världens gulligaste band, jag försar dock inte riktigt vad laten handlar om, fattar du, dela gärna med dig.

Cool Kids chat to Pedestrian.TV


Cool kids snackar weed moppar o australien. underhallande plus att dom pratar sjuuuukt langsamt.

Nästa video e en lat av purple cruch som vi har spelat iallfall de tre senaste gangerna vi har spelat ute, skönt lag budget känsla o allt sant. bra lat med fattar du la...


Och sisst men inte minst, jag vet en som kommer att gillade detta iallfall Grove Snor!


Sa här skriver Berlin battery om dom: This is the band of the ex Hot Chip drummer Rob Smoughton. Very nice. Check out the remixes, especially the great Hot Chip Dub of "Drive Your Car". More about Grovesnor here:
http://www.myspace.com/grovesnormusic



som alltid -
leo