onsdag, mars 26, 2008

Kalsong party i värmen

Nu har det snöat här i 5 dagar i sträck, jag blir runierad av det, jag cycklar ju egentligen men inte genom snö, sa da maste jag betala 4,20€ varje dag fram o tillbaka. Det betyder att jag inte far nagon lunch mat, japp Slim Budget is my m.c. name.
Önskar att det var varmt sa att man kan ha kalsong party med grabbarna.
Har suttit i tva dagar nu o bara designar t-shirst, jag har verkligen slut pa inspiration. Om du vet natt som du har velat se pa en tee, kommentera här under, om jag använder idén far du en jpg med en bild av den, den perfekta desktop bakgrunden, mmm sa skall ikonena ha det!

Med sant här väder e det fan inte konstigt om man blir deprimerad. Pa ganska kort tid har väldigt manga stuckigt fran berlin, har berlin förlorat momentum? Sally, Nick, Elin, Anja och eventuellt Jonas nu. Fan man far jobba hart för att hitta nya vänner assa...

som alltid

Leo


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ska Jonas flytta?

15:32  
Blogger Leo said...

det kan vara flyttning! EVENTUEEEELT

08:42  
Blogger Mattias said...

Det tar jag som ett ja

16:19  

Skicka en kommentar

<< Home