måndag, mars 31, 2008

Rörliga mandagar

Naturligtvis var jag en timma sen till jobbet idag. naturligvis. sitter o pillar med hem hemsides layout for en USB-stick fabrikant.
Vansinnig helg, Nina var här, vi länkade up hemma hos hannes / mitt f.d. hem. Gitta till Tape o sliiiirade. Lördagen var grym Sweat X Party shank och Yeah Fool! pa stora scenen i the Villa!

Vi gjorde ett rktigt bra set, folk dansade som vilda och ägaren var imponerad. o sa länga Daniel (ägaren) är impad sa kommer han fortsätta boka oss och da kommer jag fortsätta vara glad. haha. egentligen var viktigaste publik.

I dag är det 18 grader varmt här, och över natten bokstavligt talat sa har alla knoppar brustit, berlin skimmrar ater igen av skir grönska. det är härligt som fan. Härliga är ocksa McCain girls här:



Otroligt stötande, vet inte om jag mar illa eller skrattar. Andra som gör imitationer i usa gör det med mer lyckat resultat:



Grymt imponerande... Och vi haller oss i hip hop omradet:



Vet inte riktigt vad det där var. men nagot privat var det, ännu mer privat och kanske nästan jobbigt intimt, jag skulle inte kolla pa denna pa jobbet tex:



men det e bra underhallning allt ihop.

tack till Jonas och Nils!

som alltid,
Leo